Tuesday, January 25, 2011

323 hari selepas pembedahan ACL


kapten untuk separuh masa pertama
- hari yang 323 selepas pembedahan. Aku berjaya bermain bolasepak selama 30 minit. Ini adalah game padang yang ke 4 setelah aku berehat sekian lama. Sebenarnya agak lewat. Kenapa dan mengapa? Itu lah yang aku kupaskan di dalam blog aku ini. Ia akan mengambil  sedikit masa untuk aku menyiapkannya....



strategi
-berbincang  bersama coach norman. Tengok tu bro megat ...semangat tinggi tu. Ada yang tertinggal....pengurus pasukan bro muhadhir senario atau dikenali sebagai mr. rem.  Mereka  lah yang banyak membantu team MediaPrima Berhad

orang penting
- coach norman, dato jj, bro zaid, bro megat dan bro rashid

- aidid marcela dan abu bakar atan bersama coach berbincang ape tu?


- aku bersama bro burn

- 4G aku dan hafis....kepenatan


-aku guna gud lutut jenama x....hihihihi

-kesan bengkak...nanti akan dikupaskan secara lebih lanjut

- kesan bengkak dan parut operate




No comments:

Post a Comment